You are viewing an old version of this page. View the current version.

Compare with Current View Page History

« Previous Version 2 Next »

Не появляется окно ввода PIN-кода при подключении по VPN

Описание

При подключении VPN-соединения с ОС Windows 10 Fall Creators Update (версия 1709) не отображается окно ввода PIN-кода Рутокен.

Причина

Причиной является проблемы сборки операционной системы Windows 10 Fall Creators Update (версия 1709).

Решение

Для устранения проблемы необходимо внести изменения в параметры реестра.

  1. Open regedit (WIN+R and type regedit.exe)
  2. Navigate to HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Control Panel\Settings\Network
  3. Take ownership of the “Network” key/folder (right click, Permissions)
  4. Select “Advanced” in the Permissions window
  5. In the Advanced window, select “Change” where the owner field is (at the top of the window)
  6. Type in your username and save your changes.
  7. Close the advanced window
  8. Now select “Administrators” in the security tab
  9. Make sure “Full control” is selected, then apply changes
  10. Now that’s done, double click “ReplaceVan”
  11. Change it’s value to 2

 

 

  • No labels